piątek, 15 lipca 2016

Wracam

Cześć, kochani!
Dawno mnie tu nie było i za to muszę was serdecznie przeprosić. Planowałam wrócić zaraz po sesji, ale niestety nie miałam na to sił. Musiałam odpocząć, trochę się zregenerować, a przede wszystkim przemyśleć czy to, co piszę ma jakikolwiek sens. W międzyczasie dopadła mnie ogólna niechęć i musiałam ją zwalczyć. Mam nadzieję, że tym razem zrobiłam to skutecznie, bo jednak zaczęło mi brakować pisania, a przede wszystkim waszych blogów!
Zatem postanowione - wracam. Jeszcze nie wiem, kiedy dodam nowy rozdział. Prawdopodobnie dopiero, kiedy nadrobię zaległości u was, a tych trochę jest. W każdym razie chciałam dać znać, że z blogowego światka nie znikłam całkowicie i niebawem wrócę do dawnej formy ;) Wszystkim, którzy jeszcze nie stracili do mnie cierpliwości i wyczekują na nowości, jestem bardzo wdzięczna i obiecuję, że zbyt długo już czekać nie będą musieli.
Na ten moment tyle. Żegnam się, tym razem tylko na chwilę ;) 

3 komentarze:

  1. Czekam <3 I będę czekać ile trzeba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,ze wracasz ;) uzbrajam się w takim razie w cierpliwość ;). Zapraszam na nowosc do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej, jak miło <3. Powroty są fajne. Czekam! ;*

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga